29 Sep Banerių kūrimas profesionaliai. 8 patarimai.
1. Naudokite standartinius veiksmingiausius reklaminių skydelių dydžius
Pagal Google Adsense, sėkmingiausi dydžiai yra šie:
- 336×280 Didelis stačiakampis
- 300×250 Vidutinis stačiakampis
- 728×90 Iškaba
- 160×600 Platus dangoraižis
Geriausiai, jei jūsų klientas nusipirko vietą internetinėje svetainėje, kur jūsų dizainas bus matomas virš atvarto ir bus arti pagrindinio tinklalapio turinio.
- Išlaikykite prioritetus
Pirmiausia ir svarbiausia: reklaminiai skydeliai yra skirti padidinti prekės ženklo žinomumą ir pritraukti lankytojų srautą į jūsų svetainę. Jos turi 3 pagrindinius komponentus:
- Jūsų kompanijos logotipą: jūsų įmonės logotipas turi būti įtrauktas kuriant prekės ženklo žinomumą. Įsitikinkite, kad jis vizualiai dominuojantis, bet neskirtas vertės pasiūlymui ar raginimui imtis veiksmų.
- Vertės pasiūlymas: jis rodo kokią paslaugą/ produktą jūsų prekės ženklas teikia ir ragina atkreipti dėmesį į save patraukliais produktais, specialiais pasiūlymais ir kainomis, pvz.: “Aukšta kokybė,” “50% nuolaida”, “Riboto laiko pasiūlymas” arba “Nemokamai!” Tai turėtų užimti daugiausia vietos skelbime ir būti pirmas dalykas, į kurį krypsta žiūrovų akys.
- Kvietimas imtis veiksmų: kvietimas imtis veiksmųpaprastai yra sukurtas išteksto arbamygtuko kartu sufrazėmis: “Spauskite čia”, “Skaitykite daugiau”, “Žiūrėkite dabar” arba “Registruokitės čia”. Tai turėtų būtiišskirtiniscentrasskelbime, skatinantis žiūrovuspaspausti ant jo.
- Išlaikykite paprastą dizainą
Reklaminis skydelis skelbia: Nasty Gal
Išlaikykite vizualų paprastumą turinio atžvilgiu. Žiūrovai tikriausiai ketina pažvelgti į jūsų reklaminį skydelį tik sekundėlę.
4. Naudokite mygtukus tinkamai
Reklaminis skydelis skelbia: TurboTax
Priklausomai nuo reklaminio skydelio tipo, mygtukai yra naudojami tam, kad padidintų paspaudimų rodiklį. Jei jūs ketinate naudoti juos skelbime, pateikite juos po savo pagrindiniu skelbimu, apatinėje dešinėje pusėje, skoningai kontrastingomis spalvomis, ir išlaikykite juos nuosekliai visame skelbimų rinkinyje.
5. Įsitikinkite, kad jūsų reklaminis skydelis turi aiškiai apibrėžtą rėmelį.
Žmonių akys natūraliai krypsta į temą rėmelio viduje. Todėl įsitikinkite, kad jūsų reklaminiai skydeliai turi aiškiai apibrėžtą rėmelį grafiškai besitęsiantį per visus kraštus. Jei skelbimas yra baltas, įprasta įdėti 1 pikselio pilką kraštą aplink. Jei tai – ne balta, vis tiek galite naudoti subtilius nedidelius juodus rėmelius aplink kraštus skelbime ir virš jo, kurie išryškėja tik šiek tiek daugiau.
6. Sukurkite akimirksniu perskaitomą tekstą
Reklaminis skydelis skelbia: Citibank, Starbucks, Citibank, Canon, Sprint
Gerai: kurti antraštę ir pagrindinį tekstą skirtingais dydžiais, tiek vieną, tiek kitą – iki 4 eilučių.
Blogai: naudoti pasvirąjį šriftą, ranka rašytus, labai plonus šriftus, naudoti didžiąsias raides visame skelbime, rašyti mažesniu nei 10 pt šriftu (nebent to reikalauja perspėjimai ar autorių teisių apsaugos ženklai).
7. Įsitikinkite, kad dizainas atitiktų kompanijos prekinį ženklą
Tiesioginis internetinis puslapis: M&Ms
Jūsų reklaminio skydelio skelbimas susiejamas su tiesioginiu internetiniu puslapiu, kuriame yra pasiūlymas. Įsitikinkite, kad jis atitinka įmonės prekės ženklą ir nukreipia tiesiogiai į puslapį, kad potencialūs klientai nesusipainiotų.
8. Naudokite teisingus failų formatus
JPG, PNG, GIF arba Adobe Flash failai pristatytų jūsų darbą, jeigu jūs ketinate dirbti Adobe Illustrator, Photoshop arba “Flash” aplinkoje. Turėkite omenyje, kad flash reklaminio skydelio skelbimai nepalaikomi visuose įrenginiuose, todėl visada pateikite savo reklaminį skydelį GIF formatu, todėl jums nereiks praleisti bet kokių galimų potencialių paspaudimų (skaitykite mūsų straipsnį ir sužinokite kaip).
JEIGU NEŽINOTE KAIP SUSIKURTI BANERĮ – NEBĖDA! MES GALIME JUMS PADĖTI IR SUKURTI JĮ! SPAUSKITE ANT ŽEMIAU ESANČIO MYGTUKO IR SUSISIEKITE SU MUMIS!
UŽSISAKYKITE PAS MUS BANERIŲ SUKŪRIMO PASLAUGAS
No Comments