29 Sep Kaip sukurti gerą logotipą? Logotipų kūrimas profesionaliai.
Viskas, ko jums reikia, kuriant puikius logotipus, pradedant idėja, baigiant įgyvendinimu.
Logotipo dizainas mus supa visur. Plačiąjai visuomenei logotipas tarnauja kaip įmonės ar produkto greitas priminimas. Klientui jie yra prekės atpažinimo ženklas. Mums, dizaineriams, logotipai reiškia mūsų klientų ideologijų visumą, sutalpintą į vienintelį grafinį paveikslėlį. Taigi, nenuostabu, kad logotipui teikiama tiek daug dėmesio mūsų gyvenime. Šiame amžiuje, kai kiekvienas turi internetinį puslapį, pristatantį produktą, paslaugą ar kompaniją, aukščiausios klasės logotipo poreikis niekada nebuvo didesnis.
Šiuo metu yra daug logotipo dizaino pavyzdžių nei kada nors anksčiau, todėl kyla sunkumų būti išskirtiniams. Kaip sukurti kažką originalaus, kad jus išskirtų iš tapatybių jūros? Kaip sukurti kažką skubiai išlaikant kokybę?
Šiame straipsnyje mes pirmiausiai pažvelgsime į pagrindinius principus kuriant logotipo dizainą ir pasidalinsime keliais patarimais siekiant palengvinti šį procesą…
1. Susipažinkite su 101 logotipu
Veiksmingi logotipo dizaino pavyzdžiai: I Love NY, Apple, London Underground, CBS, WWF, Woolmark
Veiksmingas logotipas yra savitas, tinkamas, praktiškas, grafiškas, paprasta forma perteikiantis norimą pasakyti pranešimą. Logotipas indentifikuojamas paprasčiausioje formoje, tačiau kuriant veiksmingą logotipą, būtina laikytis pagrindinių principų:
- Logotipas turi būti paprastas. Paprastas logotipo dizainas leidžia būti lengvai atpažįstamu, universaliu ir įsimintinu. Veiksmingi logotipai vaizduoja kažką netikėto, unikalaus nepersistengiant.
- Logotipas turi būti įsimintinas. Laikykitės paprastumo principo glaudžiai susiedami jį su įsimintinumu. Veiksmingas logotipo dizainas turi būti įsimintinas, pasiekiamas jau turint paprastai pritaikomą logotipą.
- Logotipas turi turėti išliekamąją vertę. Veiksmingas logotipas turi atlaikyti laiko išbandymą ir būti “ateities įrodymu” – tai reiškia, kad jis turi būti veiksmingas 10, 20, 50 ir daugiau metų laikotarpyje.
- Logotipas turi būti universalus. Veiksmingas logotipas turėtų dirbti įvairiose aplinkose.
- Logotipas turi būti tinkamas. Kaip nustatyti ar logotipas tinkamas pagal numatytą paskirtį? Išsamiau: kas kuria puikų logotipą?
2. Tirkite savo klientūrą
Geras logotipo dizainas neturi atrodyti vien tik gražiai – jis turi perteikti prekės žinutę.
Logotipo dizaino kūrimas – ne tik graži vizualizacija. Tuo, kuo jūs užsiimate, kam priklausote, plėtoja prekės ženklą ir bendravimo su klientais poziciją. Tai tampa prasminga tada, kai pirmas žingsnis kuriant logotipą atitinka šias sąvokas.
Patariama įtraukti klientus šiame ankstyvame etape, nes jūsų prekės ženklo interpretacija gali skirtis nuo jų nuomonės, todėl labai svarbu, kad žinutė būtų aiški dar nepradėjus dizaino.
3. Kurkite ne pasyvų, o aktyvų dizainą
Twitter’io logotipo dizainas keitėsi iš nejudančio paukščio į skraidantį visus metus, išreiškiantį judesį ir judėjimą.
Jeigu naudojatės priemonėmis, palengvinančiomis logotipo dizainą, atsižvelkite į judesio būseną. Tai nereiškia, kad turite kurti animaciją su judesio linijomis, bet galite pagalvoti apie dydį, padėtį ir sukimosi elementus dizaine.
Žuvis atrodys judesio būsenoje, jeigu bus pavaizduota šuolio ar plaukimo būsenoje, bet atrodys statiška jeigu bus piešiama iš šono tarsi įmūryta į sieną. Taip pat, reikia atsižvelgti į numatomą judėjimo kryptį.
JEIGU DAR NETURITE SAVO LOGOTIPO – NEBĖDA! MES GALIME JUMS PADĖTI IR SUKURTI JĮ! SPAUSKITE ANT ŽEMIAU ESANČIO MYGTUKO IR SUSISIEKITE SU MUMIS!
UŽSISAKYKITE PAS MUS LOGOTIPO SUKŪRIMO PASLAUGĄ
No Comments